Здраво Горице. Мислам дека ти пуштив меил за среќни празници, но еве уште еднаш да ја искористам приликава да ти посакам многу здравје и успех на секое поле. Во врска со твојот коментар еднаш веќе пишував. Веројатно има наставници што го отвараат блогов, ама уште поверојатно е дека сепак сме си ,,сеирџиска нација,,. Поздрав, Сашко Стефановски.
Во Новата година Ви посакувам да се гордеете со нас наставниците кои ќе допринесиме во остварувањето на Вашата мисија. Се надеваме на успех, а патот до успехот е преку јасната и цврста цел. Ништо не може да ја замени. Целта е вечниот предуслов на успехот. Не е страшно, ако она што треба да го направиме денес, го одложиме за утре, страшно е, ако тоа не го направиме ни утре. Поздрав Николетка
Многу ми се допадна тоа што го напиша Николетка. Би сакала да има многу наставници кои така мислат. А можеби има, ама си ќутат и си работат. Во сегашниов систем на вредности нема ништо лошо ако тој што е добар и самиот се “рекламира“. Порано беше подржувано да се биде скромен, да се чека некој повисок раководител да те забележи и предложи за напредубвање. Ако те забележеше добро, ако не ќе си чекаш. Сега е во ред, ако некој што добро си ја работи работата користи разни начини тоа и да го покаже.Така за него ќе дознаат тие што не го знаеле, ќе можат нешто да научат од него, а наставникот којшто е пошироко познат, сепак има повеќе шанси да напредува. Во најмала рака никој нема да се прашува: “Од каде се појави сега, пак овој“.
Горица Мицковска,
експерт за оценување,
раководител на компонентата: Унапредување на оценувањето во училиштата во УСАИД проектот за основно образование.
Работи во Македонскиот центар за граѓанско образование.
Gorica Mickovska,
Assessment Specialist,
USAID Primary Education Project (PEP)
Во сите средни училишта се одржаа обуки за формативно и сумативно оценување.
Почнаа обуки за оценување во средните училишта.
Од 25 август е активна нова web апликација http://itembank.dic.edu.mk/ на која може да поставите и преземете тест задачи.
На 23 и 24-ти мај се одржа Меѓународна конференција Оценување за учење во 21-ви век. Повеќе за конференцијата може да најдете на http://www.pep.org.mk/mk/vesti/2011/jun/ass/ass.html. Трудовите од конференцијата може да ги најдете на http://www.pep.org.mk/mk/ocenuvanje/conference/trudovi.html
На 9-ти март Проектот за основно образование на УСАИД, Македонскиот центар за граѓанско образование и Државниот испитен центар потпишаа меморандум за соработка за изготвување на електронска банка на тест задачи.
На 28 февруари, 1-ви и 2-ри март ќе се одржи работилница за училишни психолози за работа со ученици со ниска самодоверба, ниска мотивација и проблеми во учењето.
Започнуваат регионалните обуки за сумативно оценување. Најголем број од обуките ќе се одржат во февруари и во март.
Од 28 февруари до 2 март ќе се одржи обука за психолози за работа со ученици што имаат ниска мотивација и самодоверба во учењето.
Во тек (6-ти до 8-ми декември) е обука за обучувачи за сумативно оценување. Наскоро очекувајте семинар за претставници од училиштата.
На 29-ти и 30-ти март ќе се одржи регионална конференција: Од резултати на екстерни оценувања и испити до политики, што заеднички ја организираат Министерството за образование - Проектот за модернизација на образованието и Проектот за основно образование на УСАИД - Компонентата за унапредување на оценувањето. Сите основни училишта во Македонија се вклучени во обуките за примена на стандардите за оценување во Проектот за основно образование на УСАИД
50-тина наставници ќе поминат обука за изготвување тест задачи, што подоцна ќе бидат поместени во “Електронска банка на тест задачи„.
Почнаа обуките за примена на стандардите за оценување за последните 134 училишта во Македонија
Збирка на материјали за наставата на 21-виот век http://toolbox.pep.org.mk/mk/
Наскоро започнуваат обуките за формативно оценување за последната група основни училишта
Се одржа семинар за Комбинирано оценување во 4-6 одделение за советниците од Бирото за развој на образованието
Се одржаа семинари за директори и стручни работници за планирање на оценувањето и подигање на етичноста во оценувањето
5 коментари:
Зошто никој не ми посакува нешто убаво во новата година?
Здраво Горице.
Мислам дека ти пуштив меил за среќни празници, но еве уште еднаш да ја искористам приликава да ти посакам многу здравје и успех на секое поле.
Во врска со твојот коментар еднаш веќе пишував. Веројатно има наставници што го отвараат блогов, ама уште поверојатно е дека сепак сме си ,,сеирџиска нација,,.
Поздрав, Сашко Стефановски.
Еве јас да посакам- Добро здравје, лично и на сите во семејството.
Во Новата година Ви посакувам да се гордеете со нас наставниците кои ќе допринесиме во остварувањето на Вашата мисија.
Се надеваме на успех, а патот до успехот е преку јасната и цврста цел. Ништо не може да ја замени. Целта е вечниот предуслов на успехот.
Не е страшно, ако она што треба да го направиме денес, го одложиме за утре, страшно е, ако тоа не го направиме ни утре.
Поздрав Николетка
Многу ми се допадна тоа што го напиша Николетка. Би сакала да има многу наставници кои така мислат. А можеби има, ама си ќутат и си работат. Во сегашниов систем на вредности нема ништо лошо ако тој што е добар и самиот се “рекламира“. Порано беше подржувано да се биде скромен, да се чека некој повисок раководител да те забележи и предложи за напредубвање. Ако те забележеше добро, ако не ќе си чекаш.
Сега е во ред, ако некој што добро си ја работи работата користи разни начини тоа и да го покаже.Така за него ќе дознаат тие што не го знаеле, ќе можат нешто да научат од него, а наставникот којшто е пошироко познат, сепак има повеќе шанси да напредува. Во најмала рака никој нема да се прашува: “Од каде се појави сега, пак овој“.
Објави коментар